.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فصل امتحان رييس جديد سازمان آموزش و پرورش مازندران
عبدا...  خداداد

عبدالله خداد

اگر چه « فاضلي » را شخصيتي فرهيخته و متقي مي شناسيم اما با تاکيدات دين مبين اسلام مبني بر منفعت در تذکر به يکديگر لازم است نکاتي چند را به رييس جديد بزرگترين سازمان استان متذکر شد تا شاهد تکرار برخي از اقداماتي که متأسفانه درگذشته نه چندان دور (1376 – 1377 ) باعث ناديده انگاشتن بسياري از انديشه ها و توانمنديها گرديد نباشيم .
تاريخ ، هميشه بهترين آيينه براي قضاوتهاست و آموزش و پرورشيها بخوبي به ياد دارند که در سالهاي 76 و 77 تغييرات گسترده اي در اين سازمان صورت پذيرفت که برخي چهره هاي فرهيخته ، مدير ، توانا و شايسته به بهانه هاي جناحي کنار گذاشته شدند و حتي اين تغييرات گاهي تا سطح مديران درجه 3 و 4 و مدارس و معاونين آنان با انگيزه هاي جناحي ادامه يافت و برخي نيز به ناملايمي با « فاضلي » در آن مقطع اشاره مي نمايند که بخاطر عدم همکاري با مديران وقت کنار گذاشته شد و توانمنديهاي ايشان ناديده گرفته شده است .
آنچه اکنون از « فاضلي » با همه تقوا و مديريتي که از وي سراغ داريم انتظار مي رود عدم تکرارآن اشتباهات است . رييس جديد سازمان آموزش و پرورش مازندران بايد به اين نکته توجه نمايد که معيار انتخاب و ابقاء مديران ستادي و آموزشي فراتر از مسائل جناحي است و نبايد در دولت گذشته و يا به اصطلاح در قالب جناح ديگر بودن معيار انتخابها باشد و در اين موارد قطعاً بايد توانمندي و مديريت مورد توجه قرار گيرد .
تقوا و پرهيزگاري ، صلاحيت هاي علمي و فکري و مديريتي ، تجربه مديريتي گذشته ، تصميم گيريهاي قبلي مديران ، پرهيز از جناح بازي و باند بازي ، مباحث علمي ، روحيه دوري از تجملات و ريخت و پاش و . . . مي تواند تعدادي از معيارهاي مناسبي براي انتخاب مديران سازمان آموزش و پرورش باشد .
اکنون به نظر مي رسد با توجه به سطور بالا ، اين روزها را بايد فصل امتحان رييس جديد سازمان آموزش و پرورش مازندران خواند که با توجه شناختي از « فاضلي » وجود دارد . اميدواريم سربلندي و موفقيت او را در اين امتحان شاهد باشيم .
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.389 seconds.